بهترین لذت موسیقی ست !!

دانلود موزیک با هر سلیقه

بهترین لذت موسیقی ست !!

دانلود موزیک با هر سلیقه

ویدئو بی خوابی منصور

شرمنده که این دفعه یه خورده دیر شد ولی به هر حال اومدم.

اول از همه خبر های جدید راجع به منصور عزیز... یکی دو روزیه که منصور عزیز طرح احتمالی کاور البوم جنجالی رو بیرون داده که میتونین ببینین.

در مورد خبرهای البوم جدید این روزها حرف و حدیث زیاده اما چیزی که قطعی شده منصور عزیز تمام حق و حقوق البوم متعلق به خودش هستش و تا یکی دو هفته اینده هم میتونیم البوم رو از روی سایت

www.mansourstore.com

بصورت پیش فروش خریداری بکنیم...البته این فقط برای طرفدارای خارج از کشور هستش که امیدواریم منصور عزیز برای مردم داخل کشور هم یه راهکاری رو بکار ببره. این طور که من احساس میکنم خبرهای خوبی در راه خواهیم داشت.

همچنین چند تا عکس دیگه از ویدئو بی خوابی اما این بار با کیفیت فوق العاده و بصورت والپیر هم رو سایت منصور گذاشته شده که کارای جذاب و جالبی هستن.

 

 

 

 

 

موضوع بعدی هم کنسرت نوروزی منصور عزیز در ارمنستان هستش که پوستر تبلیغاتی این کنسرته م براتون گذاشتم. عکس جدید و زیبایی از منصور هستش ..دوستانی هم که میتونن برن خوش به حالشون.این طور که من شنیدم تورهای نوروزی برای کشور ارمنستان با قیمتهای خوب وجود داره که اگه شد من اطلاعاتشو براتون میذارم که برین حالی ببرین. خوش به حالتون.

 

 

در آخر هم با ویدئو بی خوابی این با کیفیت خیلی عالی براتون اماده کنم. چون سری قبلی  از طپش که گرفتم زیاد به دل خودم نچسپید ولی این بار کیفیتش واقعا عالیه.پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنین هر جند سایزش زیاد باشه.

Mansour's New Music Video

BIKHABI with Best Quality

Bikhabi for Your PC > 768 Kbps >> Download ---------- 23.5 MB

 Bikhabi for Your PC > 512 Kbps >> Download ---------- 15.75 MB

Bikhabi for Your Mobile > High Quality >> Download -------- 8.25 MB

----------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد